Do taller guys have bigger cocks?

0 0

Most Helpful Guys

  • No. Do taller girls have bigger vaginas?

    Here is a scientific study from 1993 that showed that there was a very weak correlation between height and penis size. journals.sagepub.com/.../107906329300600305

    Here's a discussion thread of another study which found the same thing: www.reddit.com/.../

    So there is a weak correlation, but it's so weak as to be nearly negligible.

  • No its all pretty random honestly. Like im not tall but not small down there. Its like the big feet big cock thing. Its just a myth

Most Helpful Girls

  • Don't think so. I have an ex that was 6'3 and his dick was average. Wasn't big at all. While I've seen guys that are shorter than him with bigger dicks. So don't think height has anything to do with it.

  • The tall thin guys I have had sex all had larger than average dicks so I would say yes.

  • I personally don't think that height is relevant in any way to size.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

5 27
  • Nope

  • nah.. my ex boyfriend is 5'6... but his dick is 9inches... skinny, short but big dick

    • Good example haha

  • I wouldn't say so. Some do. Some dont but i dont think its based on height

  • Im 6´7 and my penis is 7 inches, in my case yes

  • There's no connection between heighr, hand or foot size with cock size.

  • Can't tell but sensible as far as I've seen.

  • I'm 6'1" and it's pretty proportional. A bit above average, haven't heard any complaints.

  • Im 6.2 and i do have a 7 inches cock. So maybe yeah

  • Not allways. I mean if a person is bigger over all it's more likely the rest of him are too.

  • That has nothing to do with size you must be like a kid pretending to be an adult

  • A bigger guy will always have better chance to be bigger down there. Exceptions always apply.

  • Some tall men can have small dick, and short men can have huge cock!

  • I’m 6ft2 and my cock is 9 inches

    • How do we grow them naturally?

    • It’s your genes

    • Lol like if we have to grow them how do we do it?

  • that is just a big myth, lol

    • Yeah i think any guy who sais otherwise might just want to show off there snake

    • @The_Canadian_Moose hahaah yeah

  • Perhaps, Depends on a man's overall physical appearance which includes both latitude and longitude.

  • It's kinda random

  • It has no correlation with the height

  • No..

  • No not sure a girl who was a friend told me that she was with this 6" 8 guy and he had a mouse dick tiny and band down lol

  • There’s no correlation between height and penis size. The biggest reported penis belongs to a short guy. It’s 13.5” long

  • Show More (12)