Girls, would you find it hot if a guy ripped your shirt?

In the sense he's so turned on, he just has to get your shirt off so he rips it from the neck all the way down? Would you be mad at him or turned on by the behavior?
Updates:
+1 y
Well what if it was aplain shirt, and after you were done he gave you one of his? One that smelled like him... how would that trade off be?
1 0

Most Helpful Guys

  • I had a girlfriend who wanted me to do that, so I did, and ripped up a shirt she really liked. She was totally into it at the time, but then afterward she was a little pissed at me. LOL.

    I ended up taking her to Ross and getting some cheapie clothes that I could rip off of her instead, and she was much happier with that. She loved having the clothes ripped off her and being ravished, but having "disposable" clothes was one of my better ideas for sure. She gave me SUCH a dirty look when she realized what I had ripped the first time. Hahaha.

  • better hope it's a night time shirt and not her good street clothes :p

Most Helpful Girls

  • The act of ripping off my shirt would probably seem hot. But I absolutely don't want my shirts getting ripped up. I don't have a lot of money to spend on clothes so it's just not practical, and even my plainest shirts are really valuable to me. So given that, I would be upset if a guy actually did it and I'd see it as very inconsiderate.

  • Depends on the shirt

    If its a cheap vneck it'd be hot and I'd be fine with it

    If its a nice one then its still hot but he'd better buy me a new one!

  • Yess I find it so attrative when a guy rips off my shirt, but you also have to grab her tits or ass while ripping it and kiss her hard

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

10 3
  • If its a lame shirt I care nothing about then...thats hot.But if its something I cannot replace,then there is going to be problems.

  • screw the shirt... that's freakin HOT!

  • He better pay me back for the shirt, just saying :)

  • id be pissed, I had for that sh*t and you always wear you cutest clothes to see guys

  • i ripped my girlsfriends shirt.. still wearing a bit of it on my whrist as a trophy ha

  • Hell yeah! Lol interesting question

  • Girls rip off my shirt all the time. No big deal.

  • Like the girl before said, it depends on if its a shirt that I like or if its just a cheap shirt

  • Definitely!

  • if its some old tshirt sure, but most girls love their clothes so think twice before doing so otherwise you're gonna be taking her shopping soon.

  • Assuming there was in fact consent involved, that still seems needlessly destructive to me. He'd better replace the shirt he destroyed.

  • Punch him in the f***ing face and sue his ass for sexual assault. You need my permission to rip off my shirt.

    • Haha, you sound psychotic.

    • someone RIPS off my shirt and I'M psychotic. Sorry, life isn't a little f***ing fantasy.

    • No, you automatically jump to rape as a result, that makes you psychotic. I feel bad for any guys you end up with. They'll have to ask permission to hold your hand, or risk getting locked up. Hahahahahaha

    • Show All
  • If it wasint a cute shirt or any other yeah but if that shirt cost me I'd be mad