AI Bot Choice

Superb Opinion
  • No, you aren't. I don't think that's something I could ever do in real life either. If there's one thing I know about sex, it's that there's going to be a lot of feelings & sensations going on there. So, I'd rather do that with someone who loves and cares for me.

Most Helpful Girl

  • I think everyone is entitled to their own opinions, I’d say most women does think it’s a turned off too. Some people may think so whereas others may oppose it.

Most Helpful Guys

  • Oh no, you are not. I completely agree with you. The funny thing is so does every study and statistic done on the this subject too. They proves it is not the smartest path for marriage success, happiness and sexual satisfaction.

  • Nope. It is gross and bad for mental, physical and emotional health. But of course people would rather get their rocks off and destroy their lives over waiting and getting happily married or similar

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

8 28
  • You are not the only one. I don't see the appeal and it wouldn't do anything for me tbh.

    • But if others do it and enjoy it, I don't care it is none of my business

  • Not at all. There are good guys and girls who feel the same. You aren’t alone. Sex between a man and woman is beautiful but it requires love and commitment in order for it to be special and not in vein.

  • I wouldn't say disgusting, lol...

    unacceptable

  • Its definitely not disgusting, nor great but every single person has their own needs , so they know what they're doing

  • Plenty of others do.
    It's not my cup of tea, but I also don't find it "disgusting".

  • Some don’t like it, some do.

  • you're definitely not the only one

  • Hmmm... haven't thought about it... let me go give it a shot and I'll report back.

    • Hey, baby... come here often?

    • @_Maya_ I've been waiting with these sharpies for so long... and "twice when you called me baby"... to answer your question

    • @boopboopbeep I tried to make that as sleazy sounding as possible given the question. Mission accomplished I think.

    • Show All
  • well i find it disgusting too when it is done by woman, don't give a fuck about guys because i won't have anything with a male.

  • I agree.

  • Regardless of anything, there must be fondness.

  • its disgusting in my opinion

  • Nope not the only one, I'm glad there's women like this that exist tho

  • Maybe disgusting is not the word I would use but yes, it is sort of gross

  • Nope, I also find it digusting because of the sociopathy aspect of it, and because of the STD risks involved, and because of how many kids grow up without both parents because people hump eachother casually.

  • I don’t care for it either. My number is low and I enjoy being in a relationship and in love. The sex is that much better!

  • I do. But a lotta people don't and that's okay :)

  • i guess it is in a way but i'm too horny and desperate to care

  • I don't find it disgusting. I just don't do it.

  • No; you're not. I find it disgusting as well.

  • Show More (16)