Anyone else get turned on by hearing roommates/neighbors having sex?

When I was in college (and still a virgin) one morning I got up to use the bathroom and I heard sounds from my roommate's door. We all had private bedrooms in a suite with a bathroom down the end of the hall.

I heard little grunts and the bed squeaking, and my roommate sometime saying "a little more!" then her boyfriend saying something like "didn't you cum yet?" I got so incredibly horny that I reached into my pajama bottoms and masturbated to a quick orgasm and went back to bed. I never head them again, though I listened from time to time!

Anyone else? Any stories?
0 1

Most Helpful Guys

  • A few stories.

    One time my GF's roommate had a big party for her birthday at their apartment. I spent the night in my GF's room after everyone left, and like you, at some point I got up for the bathroom.

    As I got closer to the roommate's room, I thought I heard her in there sobbing. She was always an emotional wreck, and I thought maybe something happened at the birthday party to upset her. Then it occurred tom that she was not sobbing my moaning very softly, maybe trying to keep quiet. Her boyfriend had obviously stayed the night also. From the quiet moans and the lack of any other sounds like bed noises, I figured he was eating her out. I wanted to stay to hear more, but I afraid of getting caught both by them and by my girlfriend asleep a few feet down the hall.

    Another time I was staying on a college campus for a business trip with some colleagues. After a late meeting and reception after midnight, a female colleague and I were walking back to our housing. As we walked down a quiet path by one dorm with open windows, we clearly heard the unmistakable sound of a female having an orgasm. I was going to pretend I didn't notice, but my colleague who had had a couple drinks shouted out "oh girl, that sounded like a good one!"

  • Although erotic in a way, I still kind of find it annoying because I think it should be a bit more private than that. And it is a distraction if you're trying to do other things. I'm pretty open about sex but I still find it a bit annoying.

    • Again, it is erotic in a way and like you, I have masturbated while hearing it before. However, overall I'd rather not... LOL... Years ago I had a girlfriend who was very sexual, and even though she loved sex, she hated hearing it even more than me if she was in a place to hear it. LOL

    • OMG I just had a memory flashback. When I was in college I went on a short trip and stayed in a motel. My first exposure to kinky sex. The couple in the room next to me were doing this loud demeaning dirty talking during sex with the bed squeaking big time. Yeah I didn't want to be exposed to THIS on a trip. Later that evening they totally went back at it, and I got the impression that the woman couldn't reach orgasm unless she was demeaned and spanked. You heard this loud demeaning talk and spanking and then her moaning wildly. Shit this went on and on. I was pissed off to have to hear it. // When I got back to school, I told an 18 year old freshman girl about it and how I hated hearing it. (She was VERY smart.) She laughed and gave me a 10 minute lecture on kinky and aggressive sex. Pretty insightful for 18!!! And yes, she DID end up getting a PhD in psychology.

Most Helpful Girls

  • Absolutely not. My boyfriend used to live in an apartment building. When the neighbors downstairs watched porn, or had sex, you could clearly hear it. It's not fun when your mother in law is visiting and all you hear is moaning and screaming.

    • Well I guess the situation is everything. I was in dorm, and it only happened once.

    • Yeah, of course. With us, it was regularly :') At least once every day.

  • No, on contrary I find that funny. Not sure what's wrong with me.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

1 9
  • there r many such

  • Not I. If anything, I get jealous because I don't have anyone to do the same and be louder than them with, but that jealousy doesn't last long.

  • Eugh

  • not gonna lie thats kinda hot...

  • Oh yeah!

  • Yup. I think it’s super hot. An apt I had once had real thin walls. The girl next to me I could hear Crysyal clear. I’m sure she could hear me as well. It was hot.

  • I do..🙈

  • Nope

  • LOL, yes. I've heard/seen people having sex.

  • My neighbours living in a flat next to us are pretty loud, well not both of them but the girl, she really is a screamer. I gotta admit I've jerked off to that several times. Moans and screams during sex really turn me on