Anyone know about this?

It’s fucking embarrassing when it happens in public, it’s caught me off guard so many times 😭😂
Anyone know about this?
0 5

Superb Opinion

  • I don't sit in public toilets, I have to go number 2, I typically go home. If for some reason, it's an emergency, I hover above and/or use wipes.

    I sure as hell don't let my meat touch the surfaces. Guys washrooms are often disgusting, not sure what lesson their parents taught them when it came to potty training?

Most Helpful Guy

  • As for the farts, you're SUPPOSED to bend FORWARD to let them escape out the back.
    Yeah, my dick HAS scraped the under side of the bowl! This is why I stopped dropping it into the toilet when I shit! I either pee first and THEN sit & shit or if I can hold it `til I'm done dropping the kids off at the pool, I'll do that and wait `til I'm done dropping my load in the giant toad before I pee.

Most Helpful Girls

  • Omg 😱 so hate those especially when in public!

    Who cares swash yourself after the toilet bowl!

    • They’re super uncomfortable and completely unexpected, can’t tell how many times I’ve had to endure such an unpleasant experience lol

    • And then hide it from every one

    • Exactllyyy, I’ve had to run away almost everytime it’s happened cause I’m usually out with friends and it’s embarrassing 😂😭

    • Show All
  • Omg farts like that are the worst. They hurt my coochie 😭

    • These farts are curses set upon women to inflict more suffering!

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

3 13
  • Those farts are horrible and embarrassing for sure.

  • Whoa... pretty intense

    • Yeahhh 😂😂

  • No, my little piglet penis is too small for that to happen... lol

  • Well they say you learn something new everyday, this is not what I expected to learn today 🙃

    • Go science! 😂😂😂

    • 😂😂

  • I didn’t know you have to refart. As far a our dick touching the water nope since our dick is on top. Our balls are on the bottom and hang lower.

  • I hate it when my balls touch the toilet water. My balls dangle said they get wet way too much.

  • Never heard of this.

  • Can imagine the pain LMAO

  • Wow

    didn’t know this

  • Ummm. Yes. Why do YOU know about this?
    "It’s fucking embarrassing when it happens in public, it’s caught me off guard so many times 😭😂"

    • This is a 'some guys' problem!

    • Some guys have the problem that either their sword or crown jewels or both are too big and make water contact. Brrr cold!🥶

  • I never knew lol

  • Yes I know and it's cold asf and it gives you the Willies that's why I don't use public toilets cause I'd freak out if my dick touched a public toilet at least at home I know only I use it

  • i always hover over public toilets 😂 i’ve had my dick touch the water in the toilet at home and it always makes me cringe.

    • I always hover too, I can’t think about all the dirty shit on toilet seats nowadays it just makes me sick

  • Interesting

  • Okay but when you're blessed and you fart, the fart bubble gets trapped between their balls and their leg, such a weird feeling.

  • Never heard about that one for a woman