Superb Opinion

  • Yeah it can I believe you might be pregnant do you might wanna take a pregnancy test but I think you should take all the women advice than me and all the other guys

    • im not pregnant we used protection and the condom didn’t break

    • Then yeah it just means your still growing. My sister was kinda the same way

    • She was afraid that she was pregnant from her boyfriend when she was 16 and thought it was better to tell her big bro what to do and I bought her a pregnancy test for her luckily she wasn't and our parents didn't find out.

Most Helpful Guy

  • you might be at the wrong site. This isn’t Mayo Clinic or webmd.

Most Helpful Girl

  • Maybe, I was having sex before I ever got my period so I can't say for certain lol

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

1 6
  • if you get pregnant it will delay it a lot

  • I don't see why it would. But period sex can (I have heard) shorten a girl's period.

  • I actually honestly don't know i am sorry.

  • No it might be delayed by a lot if u have sex and the guy is not wearing protection.

  • It may be possible to change

  • Yes, for up to 9 months.

  • I came from the future u are giving birth in 10 months

    • nah we used protection