Chances of being pregnant?

We kinda did some stupid stuff where i took off my panties and grinded against his dickprint while he wore boxers. I can't tell if they ended up just wet from him, me, or both, but the dick print kinda went inside me when he thrusted up and i jumped off him quick. If i turned out preggers that would be crazy cause no one would believe that we didn't have sex. A day or 2 later i ended up throwing up twice and kinda had something like diarrhea all just for 1 day (but he thinks this could be food poisoning OR my stomachs reaction while digesting his precum OR the fact that i refused to do #2 the 4 days he was around lol, since pregnancy symptoms usually take 2 weeks to start). 🙈 #NewYearsBaby #ChancesAre
Updates:
+1 y
I read that tthe dick doesn't have to be in you and that sperm can swim through eachothers wetness. Its unlikely but possible
www.steadyhealth.com/.../boyfriend-ejaculated-and-went-through-my-underwear

m.newkidscenter.com/...egnant-Through-Clothes.html
+1 y
Thanks guys
0 0

Most Helpful Guys

  • All you have to think about is how many times have you heard people say they are trying for a baby its not always straight away and this is from full intercourse. So im 99% sure your not but if you want a true result just buy a test, it isn't embarrasing if you feel embarrased that is just you, social media and movies have made people too worried thinking everyone will judge them blah blah when actually your making the smartest and most mature decision and action.

    Dont worry chill out, the stress and worry is making your stomach play up, so you digest too quickly sometimes hence diahrea and throwing up too, dont confuse it with a kind of heart burn feeling which also makes you feel sick sometimes which can also come from stress. When i get stressed or worried these things happen to me.

    Sorry this was a bit long.
    Hope everything works out and you guys are fine.

    • Not too long at all. Very helpful. Thanks :) ❤️

    • Glad i could help

  • Highly unlikely.
    Wait 2 weeks after unprotected sex and take a urine test. Whatever it says, repeat it a week later, for confirmation.

    All 'symptoms' of a starting pregnancy can also be caused by fear or by stressing about it. Only tests can be trusted. Urine tests are quite good to confirm a pregnancy, less good to prove a negative. That's why one should wait longer than the ads promise and take a confirmation test.
    Blood tests by a doctor after 1 week are 100%.

    • Thank you 🙌

    • Update: no convincing info.

Most Helpful Girls

  • Yeah morning sickness doesn't hit that fast. It would take at least a couple weeks. I'd say you're almost definitely fine. But in the future, don't take chances if you're not ready.

    • Okay 👍

  • I highly doubt you are pregnant. It is also possible that since you believe you’re pregnant your body can send you the signals that makes you think your pregnant

    • Wow thats crazy.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

0 9
  • You don't get morning sickness after a couple days and you can't get pregnant unless he cums.

    • Okay

  • If you're pregnant from that I'm Batman

    • Lol ok

  • If you didn't shit for 4 days then thats what caused the diarrhea, but yeah i doubt dry humping some "dickprint" would get you preggers

    • I think his boxers were covered in his precum tho and i was grinding on top of it naked.

    • It was probably just your wetness, precum is hardly substantial.. and tbh i wouldn't even have precum at that stage at all

    • Well when we slept at night he’d also lie behind me with his boxers on and my booty would end up super wet each night cause his precum always leaked through. He seems to release more precum than cum. Or maybe he was having a wet dream

    • Show All
  • Don't freak out... your freaking that's why ur throwing up and all... probably not pregnant

    • Okay cause i assumed if it was food poisoning others wouldve gotten sick from eating the same stuff as me, but they didn't

    • Well that could be it too but you a re also not helping things by freaking... I'm a fireman/EMT food poison has those symptoms but with your question it seems to be that you are worrying too much and that could cause the same issues...

    • Thanks and yea it all lasted only one day. I mesn i still feel sick but haven't been physically

    • Show All
  • Um... no.

    • Lol ok 🙈

  • Emm nope

    • Okay

  • Wtf how old are you... dick print..

  • Not likely

    • Thanks

  • Hahaha 😆😆😆
    Your pregnant
    Can't wait to see that BIG belly

    • I do kinda want a baby but not until im sure that i have a healthy body and ideally i kinda want him to finish school first so that he doesn't have to balance school/work/baby

    • If you say so