Did he enjoy making out with me?

So last Saturday I had a make out session with this guy and it was only my second time kissing a guy. It was way better than my first kiss but I still kinda felt awkward with my tongue. He kissed me on the neck a looot, choked me, was rubbing me. He was also sucking my nipples which I did enjoy very much. Then later on we did some positions dry but I’m a virgin so that was kinda awkward for me because I really didn’t know what what to do and he had to lead me/tell me. I enjoyed the make out session and I know he wanted to have sex with me. He also wanted to finger me but I stopped him from doing so. There was barely something that I did for him expect kissing him... he didn’t also ask for anything like head (which I’m glad since I never have head before) I just don’t know how to know if he liked making out with me... are there any signs? Plus if y’all have any tips for beginners I would be thankful lol! by the way I’m 19
0 1

Superb Opinion

  • Sounds like you both had a good time. Great!

    Now make the next time better. Some tips:

    1) sex or not sex next, undress each other nude.

    To prepare: start a nude lifestyle when you have privacy. And look at yourself, particularly your private parts and your butt and thighs, standing and bending over.

    Reason: if you can accept your naked self and is comfortable, then it's easier to get naked with him.

    What you see is also what he'll see. Hence gain your sexual confidence by telling yourself you're sexy and beautiful.

    2) begin your intimate life with him by taking a shower or bath together.

    Yes, lather and wash each other. Don't rush. And make sure you wash each other's private parts.

    Don't put on clothes after bath.

    3) play a board game naked. Talk with each other. Share each other's kinks and fantasies.

    4) try oral. Yes, ask him to give you cunnilingous first. Then you give him fellatio.

    No worries you both just bathed hence clean.

    And if you not ready to taste semen, just tell him to warn you when he's about to ejaculate.

    5) sex? If you want, then proceed. If not, finish him off with a hand job. Help him ejaculate then end the session.

    If you turn down sex, be gentle and kind in words because he's very high and horny then.

    And if you could, set a date that he can have sex with you. He would be very happy and you both can start counting down. It also allow you to plan for that special day, even book a resort.

    Finally, no fears. Sex is a natural part of life. Just relax, be confident of you body and yourself. And be vulnerable when in the bedroom. Everything should be fine.

    • Thank you for all the advice but I’m not actually planning on meeting him ever again ! And I definitely wanna be a virgin for the time being

    • Your decision is respected. And it calls for endurance and strong spirit to save your virginity. These are great qualities of successful persons. Cultivate them! 👏👏👏

Most Helpful Guy

  • If he is into you he enjoyed it and will want to make out again. Just be yourself and have fun, but don't let him pressure you into doing anything you are not comfortable with yet. Don't be afraid to tell him what you like him doing and ask him what he likes. Communication is key in a relationship.

    • We are not in a relationship lol. That was totally a casual make out but thanks

Most Helpful Girls

  • I bet he want to go for it again. Since he texted you, he liked it. Send me a message if want to talk about it more

    • He only texted me 👋🏾 tho

  • If he enjoyed he will most likely contact you again.

    • He texted me lol

    • that's a good sign.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

0 6
  • Sounds like you're doing fine. Just follow his lead, be open minded, and above all, be enthusiastic and playful.

  • It sounds like he enjoyed himself if he did all of that.

  • If he continued to kiss u and never complained then im sure it was fine

  • nope

  • Just suck him

    • Can’t do that never done that

    • Just experience it

    • Do it

    • Show All
  • don't worry, I'm sure he enjoyed it a lot since he knows you are a virgin he didn't expect too much from you although this doesn't mean you don't have to do anything

    take my advice, masturbate in different positions and see what are the most enjoyable ones, buy a dildo or find something shaped like a penis and try giving it a blowjob and watch a lot of tutorials on the porn hub NOT PORN tutorial those will help you a lot

    • He doesn’t know I’m a virgin tho lol! But I think he will guess...

    • he probably knows now based on what you said, if he helped you in every step he knows