Did you ever have a crush on a teacher?

So, Did you ever have a crush on a teacher? Whether male or female, did you ever have a teacher that you thought was cute and that you wanted to smash? Hmmm?
Im a 30-40 year old MILF teacher with a banging butt, just try to ignore me teehee
I'm a 30-40 year old MILF teacher with a banging butt, just try to ignore me teehee
Updates:
+1 y
My elementary class school teacher was banging hot, I onöy realized it years after I was put pf ES. And one of my high school hostory teachers was vanging too, literally every boi student I ever heard wanted to smash her lol. She dressed cute too so it felt like a tease 😒
+1 y
*only, out of, history, banging,
0 1

Most Helpful Girls

  • When I was in 4th Grade I kinda had a crush on my music teacher he was mature/stern like for some reason I don't know why i liked him but he had Blonde hair he kept his distance away from the kids because one of the other teachers was accused of being inappropriate with one of the kids which wasn't true but that said teacher decided to just quit because you know being accused of something like that isn't good so are music teacher stayed away from us so no one could access him something one time I tired to get close to him to ask him something and he moved back even farther behind the piano telling me to stay there but he was a nice guy I also heard he was married to a black opera singer😂

    • Evidently you weren't close to your grammar teacher either. LOL

  • Strange.. I never thought about sex till I was like 22 ... when I was in college I had one professor (autoCAD professor) that was cute but I didn’t “want him” ... like that.. I just thought he was cute.
    in high school I remember a bunch of guys in my class were always talking about our English and math teacher saying they actually had sex with them and would go in detail and after that, I looked at them differently.. pervs

Most Helpful Guys

  • I had an Englus teacher in 10th grade who was really hot. Virtually everyone in high school found her hot. A year or two after leaving her class she became a college counselor and I was one of her students for that. I never really wanted anything sexual, I just liked looking.
    Most guys in my grade, me included, also had crush on my seventh grade English teacher as well. Only one person made it known, not me.
    Other than that no teachers specifically come to mind although I am sure there were more.

  • When I was in 7th grade, I had a English teacher who looked like this:

    Did you ever have a crush on a teacher?



    It was a difficult year for me!

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

15 34
  • Oh yes, my physics teacher was so cute! I think that’s why I did so well in his class. I’d still smash to this day if I got the opportunity

  • Probably most people have. I had a crush on more than one.

    The weird thing is that the last time she was actually younger than me. I went back to college in my mid-late 30s and had a crush on my nutrition teacher who was younger than me.

  • Too many times haha. Not the only one

  • Yeah, my 9th grade algebra teacher. She was Latina, but light skinned Latina, with gorgeous black naturally curly hair, and perfectly fit and stuff. I think she was 28 years old at the time and I was only 13 or 14 that year.

  • Nope, never had a crush on a teacher.

  • Hell yeh
    Maths teacher. 1979 cool trendy nice cut trousers showing his package
    Last day of school after my last exam I saw him down the corridor. He was leaving for another school
    Not only did I nice goodbye and talk from him. But I took some of him with me after swallowing
    Found later he had a few flings with other teachers and girls

  • Yes with my law teacher. He's very cute but he's already married

  • I had a huge crush on my high school history teacher.

  • I had a crush on one of my cross-country coaches when I was 11. Does that count?

  • Yeah

  • Oh, I always saw teachers as an authority figure. And the age difference is something that I never found attractive.

  • Yes. I worship my teacher much with that age.

  • Yes he was a teaching assistant and my friends cousin. He had ginger curly hair and was really tall, slim and had a great smile think his name was John not sure but I remember my friend telling him i fancied him and I think he just found it cute and funny

  • Yeah, my English teacher when I was 13. I had a couple wet dreams of her.

    • Lol.

  • Yes. I had a crush on my 11th grade art teacher who subbed at the end of the year. Thought he was really cute And he was actually only like 3 years older then me at the time lol

  • Had a cute teacher once but i wasn't into to that kinky shit back then

  • Yup. Plenty.

  • No, I never had any cute teachers.

    • Unlucky you 😒

  • Never had pretty teachers

  • Yeah a few
    In high school, college and university

  • Show More (29)