Do guys like kinky girls?

I'm really, really kinky but I'm sort of scared that no one will except that, my ex broke up with me because I wanted to join the mile high club, wanted him to finger me under a restaurant table, etc. , he was really vanilla.. Anyway since the break up I've been really insecure because there's a lot of more kinky things I like to do and I'm not sure if someone would except that, like I said..
1 2

Most Helpful Guys

  • The idea of a very sexually adventurous woman appeals to me. There are things I think I would not have any interest in trying, but there are a lot of things to try too.

    Just have to make sure that the relationship you build is one that INCLUDES your kinks, but is not built on and around your kinks.

  • Yes, but only should she be kinky in the right ways. I'm not going to finger her while at a restaurant as I am there to eat, so if anything, I'd be under the table.

    • I see what you did there 😂

Most Helpful Girls

  • no, it's totally fine. There are lots of guys who loves it, and sometimes they expect it in a girl because they get tired of taking the lead always. You have the right to live your sexuality the way you want it and you deserve someone that loves that too!

  • I know many guys who are into kinky stuff. Some guys enjoy it and others don't. It's just like girls. I'm into kinky stuff too, but some guys are far too kinky for me.

  • Some guys are into it, most I've spoke to like a kinky girl

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

2 28
  • I'll bet they prefer you to be kinky in the bedroom, not in public. :)

    • definitely.

  • Simply said, some guys do, some guys don't.

  • Love kinky girls. People without kinks are weird.

  • dont be scared to be yourself. noone should be scared of that. thevright guy will come along IF you continue to act like yourself.

    i personally would have really liked it to have a girlfriend who was kinda kinky. it makes her more interesting... i guess to say the least.

  • Well with those kind of kinks you can always consider to start working in porn. :)

  • When do we get to meet your kinky side? So far I'd say you're still vanilla but more like French vanilla, a lovely shade of delicious creamy white, but not quite any shade of gray.

    • There's a lot of stuff I would still like to try but at the time, my ex didn't want to help. Not that it was gross or anything, he just liked fucking in the same position everyday which got really annoying, I wanted to try something else. The only reason we broke up was because of our sex life. At first he was also a bit shocked when I told him it doesn't work out.

    • Yeah. It's a guy thing. Each and every one of us is the world's greatest lover in our own humble opinion.

  • As long as her kinkyness is reserved for me, and me only.

  • Kinky people just have less inhibitions. In my honest opinion what goes on in your sex life is your business. Who is going to know how wild you are in the bedroom. Vanilla people are just missing out on a better sex life. I would suggest getting to know a mans idea of sex before your with them. Some guys are more open than others. If you are a freak you may only be happy with a freak.

  • I'm sure there are some, me personally would not be interested in something like that though.

  • 18 year old kinky girls id wife. 30 year old kinky girl ill use her like all the men did the last 14 years.

  • Does a bear shit in the woods?

  • Yeah you don't have a lot to worry about there you just gotta find someone with matching kinks

  • ya as long as you don't want to like shit on my chest or something lol

    • Lol noooo, thats just disgusting 😂

    • haha who doesn't like a kinky girl, I had a girlfriend that would give me head at the movie theaters a lot and at a restaurant once : ) lol

    • Show All
  • Well that just sounds ideal... join fetlife and you'll feel vanilla

    • You're under 18 though so it's hardly surprising he's still vanilla

    • He's almost 20 -_-

    • That's not old, is it?

    • Show All
  • Nothing beats a kinky gal :P

  • Depends on the guy and what kinky things the girl is into.
    Everyone thinks they're really kinky until they realize 90% of people are into whatever they're into.

  • i love it when a girl gets kinky, as long as its not degrading and abusive though, and as long as it involves privacy and mutual agreement and respecting the significant other.
    As long as you re not mistreating the person and being trash and treating him like an object, dominating in the bed is fine, i love freaks in the sheets, not just abusers. i myself want to learn to be a dominatrix in the bed but i also love the switch role.

  • They're the best except for maybe not in public?

    • You should message me on Kik

    • @Dilla2001 lol but you're over 18 years old and I don't have kik

    • No I'm actually 16 I didn't know I could be under 18 for the app

    • Show All
  • I'm into the fun stuff but not everyone is. So yes, guys like kinky girls but remember it depends on the guy.

    • How old are you btw? I started having sex and beyond at 15 but there are differences between the sexes pertaining to sex as you know.

  • personally i love kinky girls cause im kinky myself

  • Show More (10)