Girls would u have sex wearing high heels?

Girls would u have sex wearing high heels?
1 0

Superb Opinion

  • Yes, for some reason guys like that... lol

    Girls would u have sex wearing high heels?
    • What positions would u do during sex when wearing heels for it?

    • @caynen Missionary, Doggy & Cowgirl

    • Whst was your favourite position

    • Show All

Most Helpful Guys

  • Fuck that I like women cause their soft and squishy, ladies get all that pointy sharp shit off ur body its fucked, piercings too. I don’t need a fking heel spike in my face lol

  • It can be helpful when the girl is short and you fancy doing it stood up lol

Most Helpful Girl

  • I’ve done it a few times wearing high heels and nothing else.

    • What positions would u do during sex when wearing heels for it?

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

12 0
  • it's common to wear heels while giving a blowjob

    • Why not during sex also

    • you can but when you go on someone's bed your inclined to take off your shoes unless he wants you to keep them on

    • U ever kept them in and please dm me

  • I always have heels on during sex haha ^^

    • Do heels add to the pleasure of you being fucked?

    • It does, yes, haha 😉 I like it, makes me feel sexy and well, in mood I guess =)

    • Can i private mesaage you?

    • Show All
  • I guess so for some fun.

    • Will u try it when u have sex next

    • Well I don’t any of those really high heels.

    • What heels u got as u can u can do it in most of them

  • No, because I would think I may hurt, HIM!

    • U won't hurt him I promise

    • Well, ok, then

    • Will u try sex in heels then

    • Show All
  • Looks sooo sexy but it is a big no

    • Why is it a big no

    • Easy slip and break a ankle

    • Dm me and ill tell u how to do it

    • Show All
  • Done it many times

    • May I ask What positions would u do during sex when wearing heels for it?

  • Nope

  • Never

  • It will be uncomfortable for me

    • How hun

    • Full naked is the best

  • Why not

    • What positions do u do while having sex in heels

  • I'd loose balance and Fall

    • How would u

  • Yeah I have.

    • How often u have it in heels