Going pantieless?

I'm a junior in high school and I have a crush on this senior. And we've been talking a nd hanging out a lot. And I think he likes me. Well I never wear panties... I haven't since I was 15 and well a week ago I was wearing a dress at school. It was pretty short, but no one saw anything as long as I didn't bend over or anything. Well I was walking around during lunch and I ended up tripping on the stairwell and fell right into my crush... and my dress flew up. The awkward part was his hand landed right on my crotch... and I was so stunned I couldn't say anything. He kinda started moving it... and it felt really good and I didn't ask him to stop. He just texted me about it asking if I'm mad or if I thought he was just trying to hook up with me. I don't think that at all as I didn't say no and I obviously liked it and so did he. What do I tell him to let him know I liked it... and would like it again...
0 1

Most Helpful Guys

  • Omg that is so hot ! I would of totally got a boner. I would of buried my face right up there and ate you out on the stairway. All you had to do was open legs a bit to let me know u wanted me to.
    Thinking if this story gets me horny

  • Yeah, I hate when a girl trips and I accidentally finger her a bit.

    • This^ :D

    • ahhahhahahahah

    • Haha no shit! That line was bad enough to be in a porno.

    • Show All

Most Helpful Girls

  • Definitley tell him you enjoyed it. But make sure he knows u like him. Cuz he may think u just want sex with no commitment and that's not okay. U deserve better. But at least let him know u liked it

    • He knows I like him, he's admitted a lot of times to liking me I was just shy about telling him

    • Oh if he knows u like him. Then go for it. Tell him u enjoyed and see what the outcome will be. Take that chance girly

    • I won't sound easy if I say I liked it right?

    • Show All
  • Congrats lol just tell him that u like what he did and that u like him as more than a friend and u want him to do it again otherwise he may be afraid to do it again so just b straightforward

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

1 11
  • "What do I tell him to let him know I liked it... and would like it again..."

    Well, you could tell him just that. But I would say it to him privately, not a text and not with anyone else present.

  • Sound like a nice porn movie where can I buy it? there so many coincidences in it, that is amazing.

  • Tell him you're not mad and feel free to do it again.

  • If I were you, I would stumble into him in the most obvious and fake way possible, while pushing your crotch into him.

    He'll get the picture then.

  • Yeah I don't want to tell you how to live your life but if you are wearing a short dress or skirt you should probably wear panties for this reason, or at least wear leggings.

    • Ya you know if that happened with the guy i like knoq he would be completely turned off as he valies modesty

    • Or there's the fact that it could happen with someone you don't like, not to mention that guys might see up there when you're sitting.

  • Tell him you liked it and that you like him. Better that way. See what he does. He will most likely want to do it again lol. Have fun!

  • I think bit early to admit, to be reserved is your safety.
    Go step by step.

  • U should just be outright, he'd like that best

    • So tell him I liked it, abd would like to try getting to know each other and do it more? And that I really like him?

    • Definitely. It's really best to be outright about it, guys like that better than hard-to-get, or play it discreet

  • Just tell him

  • Tell him straight up.

  • weird sitch but honestly? go for it

  • Wow, so he felt your pussy then?

    • Yes...

    • Wow! Were u wet? That would have probably had me hard in no time!

    • Yeah...

    • Show All