Guys do you think if women as toys?

Absolutely
Vote A
No never
Vote B
A little
Vote C
Select gender and age to cast your vote:
Girl Guy
Updates:
+1 y
Do you think women are toys to guys, and have to please them no matter what they are feeling?
0 0

Superb Opinion

  • Absolutely not in the sense you mean.

    However I do a little act like considering women as toys differently, meaning occasional mind games and clashes of lives that I allow to happen though knowing that the very best would be to cease completely. And still unable to do it, because to cease would mean to exclude social contacts with women completely, cause it happens just so.

    Well, actually I just kinda act like that with any people, only that with women it is maybe more worth consideration because of potentially more influential clashes.

    It is to some part my innate nature, to be a mind and soul player and whatever I do, it is there.

    I guess it can't be helped yet, because the only way to help it would be complete societal abstinence or reduction of social contacts to daily business ones.

Most Helpful Guy

  • Women fuck endless penis shaped objects...
    So women see men more as parts/toys

    women fuck objects. Men don’t.

    Women also play more games and give men shit tests, which men don’t.

    Most of the time when women claim men are playing them, it’s because of they are over analyzing or assuming something is more than it is and then won’t take responsibility when it causes them ill effect.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

0 17
  • I think of women as living, breathing, thinking people who have the same feelings, needs and desires as I do. They can be like toys in bed as long as they also think I am a toy under those circumstances. We all like to play, right?

  • no absolutely not...

  • Um no unless that's her kink in bed, but we're all human like wtf lol

  • Only in some sexual fantasies.

    • On the update: Still only in some fantasies, but yes, definitely.

  • Potentially willing toys.

  • A little. Most do.

    Any boys saying "absolutely" might be assholes, and most of the ones saying "no never" are either naive, or lying.

  • Women are like us embodiment of passions, feelings, sex, love and all that is found in men. They have flesh and feelings like men have.

  • In bed, yes my little fuck toy. Emotionally, mentally and everything else besides sexually, absolutely not.

  • Nope. That wouldn't even do anything for me. Lifeless toys aren't sexy to me.

  • Nope. Never

  • How about you girls? Do you think men are wallets?

    • Nope

    • Then we have the same answer if you speak for all.

  • Nope

  • No but female is sexy

  • No, I don’t objectify women

  • Why do you hate males?

    • I don't... I asked a question

    • It's pretty obvious that you do. Are you a lesbian, or just a misandrist

    • No, only asked an honest question... How is it obvious? And No, I'm straight thank you very much

    • Show All
  • A little. It's just how it's meant to be.

    • So are women not allowed to be happy?

    • Women will always be unfulfilled because they lack Consciousness and don't even care to develop it.

  • a little

    • but only in terms of sex. Not emotionally , I would not think she is a toy that can be discarded or replaced