Guys, would you mind your cock touching another cock in a M/F/M threesome?

It's not too much a bother, is it? ;D
My dick should NEVER touch another dick...
Vote A
I'd prefer if it didn't happen, but it wouldn't bother me.
Vote B
I don't mind it at all.
Vote C
Select gender and age to cast your vote:
Girl Guy
0 0

Most Helpful Girls

  • If you are going to have a threesome with another male, I'm pretty sure you already don't mind it being touched and getting into it with him. If you honestly cared that much and got grossed out and weren't turned on by it, you would not go into it. Men just need to be honest with themselves.

    • Agreed and agreed. They also need to stop being so darn sexually insecure.

    • Exactly!!! They'd all have a better sex life if they were more open to different things and actually tried the things they know they fantasize about. It's ridiculous to me! Like who cares what anyone thinks or has to say about your own sex life, do your thing.

  • I saw that in a p*rn once and it was sooo sexy. The penises were rubbing against each other because they were both inside of the same vagina and it just looked soooo hot like with all the friction and hot, wet juices…all that warmth…I think the guys liked the sensation.

  • hey guys, you do know there is a thing called DVP right XD

Most Helpful Guys

  • I find it so amusing how awkward guys are when it comes to anything even slightly homosexual.
    I mean I'm straight, but if I was fucking a chick with another guy, I really would not be bothered by it

    • You go dude, finally someone honest lol

    • Welcome to present-day closed-mindedness.

    • I believe it's been called "no-homophobia"

  • "One time my cousin and I touched wieners."

    sp.yimg.com/.../th

    • Lol. :P

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

1 7
  • I think most straight guys would mind

    • But if they were really straight why would they get themselves into a situation where they are naked and having sexual intercourse, if they minded, why would they do it in the first place?

    • Of course they would mind. They're straight guys. lol

  • Never going to have a threesome...

  • Mostly cause my dick is so big that it'd just have to happen. Now would I sword fight? Hell no.

  • Sword fight!

  • No, never, no! This ain't gonna happen!

  • Yes that would totally gross me out, but I'd never have a threesome with another guy anyway. I don't even want to ever see another guy's dick

  • I would never consent to a threesome, so I voted A.