Have You Ever Had Sex In Front Of Other People?

If So, Did You Know Them?
Have You Ever Had Sex In Front Of Other People?
3 3

Most Helpful Guys

  • Yes. My wife and I were on a trip with another couple and we were sharing a hotel room to save money. We talked pretty openly about sex with them before, and had been nude in our hot tub plenty of times before as well. We were planning on giving each other the room for a while each night, but by the second night, with the help of a lot of champagne, we decided to just have sex at the same time. It was definitely fun seeing and hearing another couple while we were having sex, and there was definitely an element of wanting to one-up each other, changing up positions to some pretty creative ones, lots of loud moaning, etc.

  • Yes several times and each one was total heaven!! My best time was when me my girl friend and two friends were staying in the same hotel room. Everyone was horny and wanted to have sex so instead of throwing each other out of the room to have sex we figured were all adults... let's do this. It made the sex 10 times hotter because while we were having sex everyone was able to see, smell and hear the other couple having sex. After a while we got so comfortable that we got and the same bed and actually had a foursome.

    • 💥💥💥

    • Those fireworks perfectly describe how great the sex was lol.

Most Helpful Girls

  • Yup. I have... we were meeting in a friend group, he came with a friend, I had one of mine along. And things got heated... well, we couldn't hold back and had sex in front of them. To be fair we tried to close the door, but his friend kept opening it so he could watch 😳🙈

    • That sounds sooooooo sexy 🔥♥️🔥

  • Not to be seen intentionally. Worse, got spied on and filmed almost regularly. Have you ever been watched having sex? ↗

    • 😱😱😱

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

17 42
  • I have sex in front of other people. Sometimes it's people we know, and sometimes it's in places where we don't know anyone. We don't go to swingers clubs or anything like that, so we're the only ones having sex when it happens... there aren't other people around us also having sex. I love to get taken with other people watching me.

  • My and my wife (then gf) made out on the back seat of a theatre.. if that counts. I sucked her boobs and later we gave each other hand job. It was all covered under a shawl though

    • Hot 🔥🔥🔥

  • With other people in the room, in college, you share a small space so privacy is difficult. So my roommate was witness to my exploits as I was to hers. .

    • Naughty 🔥😊🔥

    • Well it wasn't like we served popcorn for the show, but if our BFs slept over you couldn't help but see what was going on.

    • How much was under the covers instead of above them?

    • Show All
  • No, I don't think I could tbh. It would make me feel uncomfortable unless they were joining in. Like a threesome/foursome or something. More than that is a no lol.

    • Lol I understand 😊

  • Yeah in front of some friends. it was after a party. We were all pretty drunk and decided to crash in the living room. We were chatting shit and my girlfriends friends said we could do whatever and not to mind them. We called their bluff and before we anyone knew it we were having sex and they were giggling in disbelief.

    • 🔥🔥🔥

    • I don't know who gave me a thumbs down. A guy too. How sad.

  • Yes in High School, my boyfriend and I would have sex on the bleachers with our friends sittiing around us.

    • Hot 🔥🔥🔥

    • Hahahaha, I couldn't do that today to be honest, a bit more Modest now a days... LOL

  • Yes. We had been nude in front of each other before, but the sex was new.

  • No.. that's just weird. And I would feel extremely uncomfortable. I just think it's something that should remain private between those people.

  • In college when I was sharing a dorm room my roommate sometimes would be around when I was having sex. Sometimes I was alone and he brought home a girl. No big deal.

  • It is actually one of my kinks but I don't think I would do it in real life, maybe a bj in front of my friends, not strangers.

    • 🔥😈🔥

    • If your friends were in tune with you, and/or you were feeling the liquor, you might find no problem with actually doing either in front of friends, especially if they were involved at the same time.

    • Yesss!

  • No, but I heard a story about a event called a Munch. I hear they have sex on a stage and call it a session. I wonder if that is true.

  • No and won't be doing that, ever😊

  • No, and I never could. If I knew them then it would probably ruin our relationship because it’d make everything awkward, and if I didn’t know them then I’d be too shy to get my clothes off in the first place.

    • Lol thanks for sharing 😊

  • Yeah

  • Yes it has happened

  • I've watched my wife have sex with another man

  • That, I have not done.
    I did get a handjob on a beach in low light. We were discreet but some onlookers knew.

    Have You Ever Had Sex In Front Of Other People?
    • Love this lmao 🌟🌟🤩🌟🌟

  • Nope, I have never ever had sex in front of other people. It’s weird and jealousy 😂😬

    • 😆😆😆

    • 😆😆😆

  • Yes and yes👀🤷‍♀️

    • 😈💜😈

  • Yes. I have.

    • 🔥🔥🔥

    • Hotel room after prom

  • Show More (39)