Im teenage a girl that wear thong panties?

okay so im 15 i love wearing thongs but my parents dont know i have thongs in my bedroom my parents believe that thongs are for sluts i just want to know that if i wear thongs at my age am i a slut
1 0

Most Helpful Girls

  • First of all... the word "slut" is thrown around a lot, mainly by people who want to police and control the behavior of girls and women.
    What you wear under your clothes doesn't dictate your sexual behavior. If it's more comfortable for you, or you like the way it looks or feels - go for it.
    Thongs are cute and they can make you feel confident and grown-up, but they shouldn't be your go-to underwear - comfortable cotton panties are more hygienic.
    Don't let people tell you who you are or who to be! xo

    • Thank you i feel so comfortable with the pair of panties i wear now 🌟

  • "I am a teenage girl that wear thong panties"
    Well good to know, nuce meeting you :p

    Ok now srsly, why would it be slutty?
    It was made for practical reasons not foreplay.
    My mum was actually the one mentioned to me that I should wear one while trying a tight dress.
    Don t worry there is nothing promiscuous about them.

    • Aww thank you and it nice to meet you too. 🌟

  • Do your parents actually use that word? That is aweful!!! You should never refer to yourself or anyone that way. Wear thongs. They're comfortable and don't show lines through your pants.

    • Thank you so much☺

Most Helpful Guys

  • No it doesn't make you a slut. Tell your parents that you are the first non-slut teen that likes to wear thongs and if you add "because how those feel" will probably indicate that you aren't doing it for attention. I love when people break clothing stereotypes as much as I hate people who make those.

    I say wear what you want and you will be ashamed about your clothing choices as you get older LIKE EVERYONE ELSE. :)

    • aww thank you sweetie 😌

  • It means you are a young woman comfortable with your own body. Nothing wrong with that.

    • Thanks🎀

    • Sure thing, be proud of who you are and don't take shit from other people for it.

    • Thanks☺ friend

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

5 21
  • Your underwear style doe not make you a slut.

    If your parents discover that you have thongs, they will have a hard time trusting you as you get older.

    • i have only 1 thong with lace my parents dont know i have it thankyou🌹

    • cute

    • @biguyct Extremely!

    • Show All
  • As long as they are not showing, who cares?

    But are they really all that comfortable?

    • Thanks☺

  • No, unless you like showing them off, intentional Whale tail. (It's slutty, but doesn't make you a slut). By definition, a slut is a girl that has many casual sex partners (sleeps around).

    • Thanks for the advice i have to agree whale tails is nasty

    • No problem, There are certain outfit (tight dresses) that you have to wear thongs, they just look horrible with VPL (visible panty lines).

    • Thanks☺

  • Not at all

  • No your not a slut. Not at all
    Why do girls like wearing them so much?

    • moat girls wear because of pantie line i like how they feel across my body

    • Thanks☺

    • Oh nice. Do you feel sexy in a thong? Does it kinda make u a little horny sometimes?

    • Show All
  • Hmmm... sounds like a dude wrote this.

    • im not a dude im 15 yearold girl

    • rude basturd😠

  • If you are a woman who has casual sex with a man then you are a slut, that is the definition of the word.

    So no, nothing you wear can make you a slut.

    • aww thank you sweetie😘

  • No im you're not a slut. As long as you're not going around showing everyone your underwear then there's nothing slutty about it.

    • Thank you🍬

  • That is a horrible word and you are not one. I bet your parents do know already. There is not much they miss. You are comfortable with yourself and embrace it.

  • I will tell you that classy panties look much better than a thonge

    • what type of panties should i wear 🌟

    • your right i should wear classy panties ☺💜🎀

    • really if you go to any upscale department store you will find lots and lots of sexy and classy underwear, lol I had this conversation with my girlfriend last night, she had a thong on and I commented that it wasn't the nicest one she owned and she thought is was very nice, after talking further she fully understood the point that I was making! I would love to see what you pick :-)

    • Show All
  • Nothing wrong with wearing them. if you flash them then you are a slut.

    • Thanks☺ for the information

    • Any time. I have a wealth of information in me lol.

  • No you're not a slut just have a surprising tolerance for thongs

    • hey thanks🎀

    • Your welcome. But seriously, lol for a play I had to cross dress and I put on a thong. How can u stand those things?

    • well i love wear cotton thongs they are soft and comfy but just a reminder thongs are made from different materials😘

    • Show All
  • The type of underwear doesn't define if you're a slut.
    Big deal if you wear them, you go girl.
    Rock it in your thongs, be yourself and never change.

    • Thanks big daddy🍬

  • As long as you're not showing it to people, you're cool.

    • aww thank you im new to thongs i love everyone opinions and views 😌

  • Why do they care?

    • My parent's care because they scared. I Will get nailed at 15 my parents beliefs

    • Don't mind them. It's up to you if you wanna wear them.

  • thats really not a slutty trashy thing. theyre just underwear

    • hey thanks🎀

    • dont ever be ashamed or afraid to wear what you want

    • awww thanks 🎀

    • Show All
  • No, just means that you are really sexy ;) haha

  • Your defintnly not a slut for wearing a thong, it's just underwear at the end of the day and aslong nobody sees it shouldn't matter

    • aww thank you 😌

    • If you wanna ask me anything message me :)

    • thank you i will 😘

    • Show All
  • Hell no. I wear them lol

    • thanks darling ☺ yeah crazy my parents beliefs Thong equals sex in there mines or seeing someone

    • Well I do have sex also lol

    • there's nothing wrong with that you like sex 😉 the only thing i do is sext half naked or full naked sometimes lol

    • Show All
  • not at all

    • aww thankyou ☺

    • surely! :P

  • Show More (6)