Is asking for just oral unfair?

Updates:
+1 y
With nothing else afterwards
+1 y
Had a friends with benefits be upset after I asked to just have one sided oral sex
0 4

Superb Opinion

  • I would say if it's discussed with plenty of time in advance. Think it would be unfair to meet up with the guy and no advance warning and say "I just want oral and I gotta leave" or something similar. What's the guy supposed to do if he's hard and expecting sex. Instead discuss in advance and say, "I'd like you to consider just giving me oral one time and that's it, I'm not in the mood for something else". Dude will probably say "ok" no problem and "maybe you do the same for me one time".

    • I asked before inviting him over and I guess

    • In that case, I don't see a problem. You did the right thing.

Most Helpful Guy

  • I get the thrill of sometimes getting just oral, but that means that at least I get the same benefit at another time. Otherwise, yes, it's unfair, but some cucks like the one down there might be good with it. Of course it all comes down to whether you want a slave or a boyfriend

Most Helpful Girls

  • "One-sided" only? Well, he's so ready & eager to give you the shaft but you're suggesting that he put it away without even reciprocating for his efforts to give you the pleasure that you're getting from him.

  • You deserve to have someone ravage your downstairs girl, but you gotta be able to return the favor. Is there a reason you want it to be one sided?

    • Just wasn't in the mood for anything else 😅

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

9 55
  • Can't really say, I tend to believe in equal affection and if it isn't happening I would demand it singularly until it feels a bit more reciprocal

  • Lol that's cold

    • 😂😂😂

  • Not if it is reciprocated or 69.

  • Friends with benefits gives benefits to both participants. Asking that it only be of one type is fair, but both sides must get that type.

  • Wait who's asking him or you

  • I mean yeah... imagine getting someone off without getting off yourself sounds unfair to me. And i realize many times only guys finish during sex but I alwyas try to even things out if I end up outlasting her

  • Eh, as long as you do the same once in awhile. Just let know ahead of time.

  • No not at all lol

  • Yeah you might want to make that clear for the next friends with benefits.
    A lot of guys get off having a girl go down on them.

  • It depends on the person, I can give 1 sided oral but your gonna have to at least stroke me off a couple times just to show you care. I can do most of the work my self but I would say that you have to at minimum at least stroke me a couple times to help me help you

  • There is no such thing as an unfair ask. Ask for what you want.

  • I would say no, it's not unfair depending on the context of the situation and relationship. Although it's not good to "keep score," on balance there should be reciprocity in giving and receiving pleasure including oral pleasure. But I can understand a situation where one or both partners are comfortable with mutual and reciprocal oral sex but not intercourse, and the sexual arrangement is for oral and manual pleasuring of each other.

  • No, it's not.

    How does unfairness even play a part in that?

    • Oh, I just read your update. Yeah, that's unfair, not many people are going to give you onsided oral. They want to feel good too you know.

  • Yeah, it is. When I have sex, I don’t want to stop there.

    • At least be willing to reciprocate oral with him

    • Asking a guy just to eat you out isn’t fair.

    • But I didn't want to?

    • Show All
  • It is kind of selfish way to go, however something, may be better than nothing at all. Depends on how he feels about it. Maybe he's tired and only has the energy to give. Ask him and find out.

  • Nope

  • No! I used to do that all the time.

    What kind of fae are you? 😊 I’m a sidhe.

  • yea if you aren't getting it back

  • If your giving it you should be getting it. Of course I love going down on women so my opinion might be a minority

  • It is if you dont return the favor.

    • @ your update.. Of course he was upset. Refusing to return the favor is incredibly selfish.. If you dont want to do it you have no right to ask for it either.

  • Show More (44)