Most Helpful Guys

  • Many girls watch gay male porn. More often though they read it. Why? That's quite an extensive reasoning behind it, but let's just say it hits the right nerve on several sexual cues within women.

    You might wanna watch this:

    https://www.youtube.com/watch?v=p-A8GvUehq4
  • No , as a guy I've watched Lesbian porn so we must be weird together LOL Jk !!!
    No your far from being weird , it's whatever you like.

    • Thank you!

    • You're Welcome :)

Most Helpful Girls

  • perfectly normal we all have different desires. be proud of your hobbies because it is what makes u an original and the people who love u, ove u for the things that makes u, u.

  • It means that you like men's ass's and seeing their butthole being fucked.. You like when a male's ass is shaking.

    • Trying to turn people on with your phrasing?

    • @Try6Curious9 who in particular would I be trying to turn on? Lol

    • The asker?

    • Show All

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

7 15
  • Sort of, but we all have different attractions.

  • I would say the majority of people watching gay porn are women (including straight women). Its kind of like how guys like to watch lesbians.

    • No. Because a girl who watches gay porn is not there for the guys dick but for his ass and asshole.

    • @Deydey12345 What makes you think that?

    • Think about it, there are plenty of dominating males with dicks in straight porn.. Gay porn on the other hand is more about submissive guys and it's ALL ABOUT THEIR ASSHOLES. That's all you see there, rimming and ass fucking. She's into that. She's not into the guy that is fucking because she would find her self into the straight porn category.. She finds their anus hot.

    • Show All
  • Nah, I've watched most genres.

  • when i was a kid i thought that's what girls liked.

    • I like it. Im not gay or bi in any way but its my fave kind to watch

  • Nope

  • pretty common though

  • I love to watch lesbian porn... if this is weird that is weird too...

  • I see nothing wrong with a girl watching gay porn I watch gay porn and I'm a boy.

  • I wouldn't say its weird but not for me lol

  • no weirder than me liking it

  • being a male, I enjoy lesbian porns very much, so why dont females watch gay male porn?

  • eh yess

  • No it's not

  • Well, I watch lezbian porn, so no.

  • Wtf? lol you are so weird..

  • it sucks.. uaaack

  • nope.

  • nope, i actually do male on male sex with my girlfriend she got me into it

  • no weirder than men liking watching lesbianic porn

  • Most aren't into it, but a few are.

    I think its nice. I like girls who like cock.

  • Show More (2)