Ladies, do you like it when your man cums on your face? Men, do you like it? What do you like about it?

We don’t do it a lot as I can think of several other places that are more enjoyable for me. But I’m down to try new things sometimes. 😇
Ladies, do you like it when your man cums on your face? Men, do you like it? What do you like about it?
1 7

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

17 50
  • I find face disrespectful unless she specifically asks for it.

  • I don't know about face but I like to cum in mouth and it's hot when she swallow it.

  • Yes, I like it.

    • What do you like about it? 😇

  • Nope... that stuff burns your eyes... it's either inside of her, on her tits or in her mouth.
    It's very tingly.
    The longer it's been between my orgasms The more tingly it is.

  • Hell no

  • I don't like it. It seems demeaning to me and i don't wanna be demeaning towards the girl I love.

  • I never understood the appeal from a woman's point of view.. Seems so messy.

    • What seems so messy? 😇

    • cum all over ones face.. I mean with the volume i produce, it would be a huge mess.

    • Indeed. It’s easily washed tho.

    • Show All
  • It depends on the Woman.. I won't judge either way.. but I'd rather one that swallows lol

  • I have seen it in porn and find out really arousing

    But it also feels degrading for the girl.. Do depends upon the girl how ok is she with it

  • Nope, can't stand that. Never understood the appeal of it.

  • I don't like Cumming on women's face. I think it is degrading and disrespectful.

  • It’s ok…not my favorite. I prefer to be inside when I cum whether it be in her mouth or nether regions. Feels and is more intimate to me. But nothing wrong/bad. with changing it up every now and again.

    • I’m actually 100% in agreement.

  • I’d rather cum inside than on my woman but if she really wanted it, I guess I could push myself to cum on her face.

  • I used to love it, but I don't spurt anymore at my age, it just kinda dribbles out, best part was seeing it all over her face, then cumkissing,,,

  • I think i've done that twice in my entire life I really don't get the appeal always thought of it as a porn thing

  • yes i like it anywhere

  • variety is the spice of life... lol

    • Accurate 😇

  • Only happen once and it was a total accident were i shot her in the face and I was in my knees but around her feet haha. Confusing i knw we were in my car back seat

    • 🤣🤣🤣🤣🤣 to tight space

    • Yes and i was so excited that i shot her in between the eyes accidentally but I was kinda far

    • That is a really funny sex story

    • Show All
  • rather inside. I hate mess.

    • I tend to agree. Feels better inside too. 😂

    • Do you feel/get off when he cums? My wife says it feels like my dick gets larger.

    • 100%. Yes. I agree. It gets harder, larger and I feel it pulsate.

    • Show All
  • I could imagine girls preferring it on their boobs. Either one is great for me.

  • Show More (27)