Superb Opinion

  • What is fap?
    I have pictures girls have sent me and they know I would never show anyone else, I just don’t do that,
    I respect girls too much! I know that would cause them untold harm, and I wouldn’t want someone to do something as bad to me. Those pictures are for my use and no one else.

    • Fap is masturbate. It seems pretty common that guys do this to old convos and pics etc.

    • Thanks!

Most Helpful Guy

  • No, that's kinda sad.
    If I'm ever fapping to something I don't want it to be by someone I personally know.

    • Its not sad to enjoy memories.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

0 34
  • I'm too busy fucking my current girlfriend and take new pictures and videos of us fucking. Answer is nope.

  • Oh for sure.

  • I have yes.

  • I have done in the past yes :)

  • no..

  • I would if i ever got any

  • What? 😳

    • Masturbate

  • Sometimes especially to a recent girl on gag I used to sext, I have masturbate to her pic thinking the fun we used to have

  • Only my favorites haha

  • What does fap mean?

    • Masturbate

    • I don't think they would have to do that. They can look online that's much esy right?

    • Well yeah but some still do, just wondered why.

    • Show All
  • Yes, lol

  • Not a man but I have before not doing that again

  • Yes from here while im also looking at girls naked in another phone☺

    • So you enjoy the words of one but imagine it's another for looks? I'm confused.

    • While im faping im imagining that the girl in the phone is telling me the messages in the other phone☺ .

    • Jesus you must have a good imagination lol. I'd find that very distracting.

    • Show All
  • All I have are thse from my girlfriend

  • I don't, when it's over, I get rid of everything.

  • Embarrasingly, yes.
    Although I've deleted many of them out of shame, so it's rare.

    • Honesty is all good, no shame, we’re all human (well except incels of course).

  • Depends on the pictures but no, normally that's rookie shit.

  • I used to , I have my old flip phone with pictures of a girl I was talking with and dated briefly

  • I don't have access to the 2 things mentioned. I will generally fantasize about a particular girl/situation. The mind IS the most powerful sex organ in the body

  • Yeah I have

  • Show More (14)