Okay this may be weird and embarassing?

Am I weird to like to watch guys jerk off for me? Especially when doing something they're trying for the first time like exploring their g-spot and so on? That's so weird I'm sorry LOL.
Updates:
+1 y
Forget this dumbass question bye
0 8

Most Helpful Guys

  • Why is that weird? I ADORE watching women masturbate, and play with toys, and do whatever they enjoy.
    There is a natural curiosity, because we are different!!
    Have you gotten to a point when you actually participate, with them, and share their joy?
    "Exploring their g-spot?" like with a toy?

    • I haven't actually! But I have helped them find it themselves like led them to trying it and they loveddddddd it!

    • Don't be afraid to participate, and most guys would love it!! When you are comfortable, being close, and sharing that, of course. . .

    • Yeah I get that! Thank you

    • Show All
  • First, nothing wrong with being weird. Second that is normal that you like that. If anything it's a bigger turn on.

    • Trueeeeee and thanks 😊

    • You are welcome.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

5 50
  • It must be weird coming from a certain (18-24) troll question generator.

    • Huh lmao? I ain't no troll but anyways

  • Why jerk off when he can put it inside me?

    • Points were made!

  • Many women out there who like that

  • Visceral but not weird. Many girls like to watch a guy ejaculate.

  • You're not the only woman who likes it, it's just that far far far more men want to be watched then there are women who enjoy watching men they're not specifically into. So... it seems like 'no women are into it' because many women are being asked to watch who don't want to.

    • Got it got it!

  • Ooh that's sexy

    • Thankssssss

  • I dont think so, we all have our kinks :) Sounds like fun anyway

  • Hey don't feel bad you like to watch a guy blow his load

  • I guess I'm sort of an exhibitionist, I like to masturbate while she is watching, I also shave my penis area while she watches, sometimes I let her shave there too.

    • Your girlfriend or wife or someone I assume? Thats cute

    • My wife of course

    • Lmao very sweet

  • It's not weird. There is no normal.

  • Sounds hot, I'd let you use my body for such purposes anyday 🤭

  • That's not that weird... It's sexual attention, and most women like feeling desired. It's a relatively safe way to get validation that you are appealing.

  • No I don’t think that’s weird

  • It's not a dumb question or weird at all. That's your kink and you shouldn't be embarrassed.

    Sonic you wanna act on it, I'll put a show in for you 😏😉

  • It is not bad

  • It’s not weird at all.

  • I'm sure you have an endless supply of volunteers.

    • I meannnnn... not the point of the question though I was just geniuinely embarassed 🤣🤣

  • I don't mind being watched while I masterbate. I've done it in front of my lady several times. Sometimes we watch each other, that is before we have sex.

    • Haha understandable! Nice!

    • For me it's such a turn on watching women touch herself. It always ends with sex

    • As it should! Haha lucky lady

  • I don't think that's weird. I find that not only normal, but quite cute.

    • Awwwww thanks

  • My S/O and I did this. It's HOT!

    • Niceeeeeee

  • Show More (35)