Should I feel bad my supposed fuck buddy didn't ask to meet again?

Updates:
+1 y
after the first time, he never contacts again. I feel like i'm so bad at sex...
1 0

Superb Opinion

  • No. You don't know why and just let sleeping dogs lie.

Most Helpful Guy

  • Don't get down on yourself. You don't know for sure if that's the case but if you think it is, then try to improve on those things that you weren't good at so that next time, somebody's goes "wow" after its over.

Most Helpful Girl

  • Nope. You should have zero attachments to him, and not care that he’s moving on.

    • So it was like a one night stand? If so then honestly he may just not be interested in an ongoing thing. It has nothing to do with your performance in bed.

    • It's supposed to be a "regular" thing. Like we talked about it before we eventually met... That's why I keep thinking it was because of my performance...

    • I doubt it. You could’ve given him the best night of his life but if his true intention was never on starting something, then he was bound to leave and not follow through with your agreement. He probably had ulterior motives the whole time, but so what? You can’t dwell on that, just find a new friends with benefits.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

1 7
  • No, just move on.

  • Nah, some men only want to do it once with a girl so don't feel to bad.

  • no, depends on your relationship. did your last session not go as well?

    • It was good for me. But maybe he didn't like it... I feel bad. Its the first time i felt like im so bad at sex.

    • why do you say that you are bad at sex?

    • It was supposed to be a regular thing and we're supposed to meet again this week but he hasn't replied... so i feel like maybe it wasn't to his liking... haha

    • Show All
  • Oh well, time to find another one!

  • I would feel bad... why do you think he didn't call?

  • Find someone

  • Depends, how old are you?

    • Im 27

  • Ask him.

    • Ask him if we're still gonna continue the arrangement?

    • Yeah, I guess? Sorry I honestly don't know how these fuck buddy arrangements go. I'm older and I always had long relationsand and lived with women. I guess in your scenario it's not far fetched to conclude that this fuck buddy wasn't sexually compatible with you. That or he just has so many other women that live closer.