What are some fun facts about you, you wanna share?

What are some fun facts about you, you wanna share?
Share something good!
4 0

Most Helpful Guys

  • I was a very popular person known for partying a lot. Now I avoid people and make myself unreachable.
    I cut my own hair since I was a teenager.
    I'm white and I've been married and had 4 long relationships, but I have never put my dick in a white woman.
    I can drive with my knees easily while doing other things.
    I can play lots of songs on guitar from a long time ago, but I don't remember the chords or anything.
    My fingers can just play them from muscle memory.
    I was driving a car around the farm by myself regularly when I was 9 years old.

    • We definitely got a few things in common. Good to know you do some unorthodox things. Lol

    • Thanks, yeah that's probably not even the half of it. I've accomplished some unusual things. I'm realizing that I've always been weird. I can do some weird things extremely well, but I'm a bad at some basic things. I'm not good with money and I used to be obsessed with being honest. I would get used and played because of it.

    • Even more things in common. Lol. But don't let it get you down. Weird is good. The way I see it, it means you think outside the norms of normal and to a female ypu should be a catch my dude

    • Show All
  • That was pretty funny. I was totally fooled.
    I heard that if you die in your dream, you die in real life.

    • You are somewhat true from what I have heard. If you die in your dreams, it mean you are moving forward with big changes in your life.

    • I have two masters degrees.

    • Well damn, I have almost made it then.

    • Show All

Most Helpful Girls

  • 1. I'm pretty smart at school 😂
    2. I can lose weight easily
    3. i can't be in cold temperature I get sick 😅
    4. I know how to bake
    5. I already speak English at the age of 12/13 fluently so I speak two languages

    • All awesome!

  • I'm sarcastic.
    I play around too much.
    I'm more curious about sex than i show in public.
    I also was a cheerleader.
    I can do a back flip

    • The one i did not know was the cheerleader thing. 😴😴 Lol

    • I played basketball in hs too?

    • Yeah, you mentioned that a while back.

    • Show All

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

2 0
  • omggg all of these get meeeee!!😂😂 except for #6! i didn’t look like a dog😤😤

    • Were you filming yourself or watching yourself in a mirror while doing this? Lol

    • neither!!😂😂😭😭

    • I'm messing!

    • Show All
  • I'm a black belt in taekwondo
    I have 3 jobs
    I've got a pet chameleon 🥺

    • That's pretty hot <3

    • Hey y'all, don't mess around with her, she will legitimately kick your behind! Lol. 3? 😬😬😲😲😲😲😲. How do you pronounce chameleon?

    • Ka- meal- e- on 1 full time job 1 that I do every now and then And I teach taekwondo on weekends

    • Show All