Why does my vagina smell like onion's?

Updates:
+1 y
Pussy and Onion's aren't a very good mix
1 0

Most Helpful Girls

  • Lmfao

    It's what you eat. And if you're a lady who throws down in the kitchen u better be scrubbing up before touching that area. It's natural for a girls vag to smell like strong foods. I worked in an obsgyn I heard meat onions garlic lmao I stil crack up.

    Things like that have some kind of cells that when are broken down they emit scents. It's travels through ur blood stream during circulation which helps keep ur vag moist and feeling good. Things u eat affect the pH of your vajayjay soo there u have it. Eat greens, yogurt, and stay away from junk or food with strong odors.

  • Drink more water for the pee problem and as for the smell its probably a high ph level. Dont use harsh soaps, start taking a woman probiotic, and non flavored Greek yogurt can also be used to rebalance your ph level.

    • Ok thank you !

    • You're welcome ! :)

  • It might be BO, there's a lot of sweat glands down there. In any case, just see a doctor in case it's an infection.

Most Helpful Guys

  • You have to use a medical wash from the pharmacy, my girlfriend once told me it's bad to use soap for the vagina because it makes it smelly... Sooo?

    • Oooh ok thank you so much! This helps

    • You're most welcome

  • I thought they normally smell like fish. This is the first time I've heard about one smelling like onions :o

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

6 5
  • Could be your odor and sweat mixed...

  • ur asking us?

    • You aren't an expert? :o

  • did ya stick in onion in there?

    • Only half too strong gir the whole thing

    • well there you go, don't do that next time :D

  • Have you tried eating them with your mouth?

    • Lmfao no I used ur face for that.

    • My face to eat onions for you? Gosh, I'm so confused!

    • Me too but whatever lol

  • You might have an infection.

    • Can I die if I don't get it treated?

  • You notice the smell after you shower? Or like after a long day or work out?

    • Before I shower, sometimes I don't do anything in the day and it smells like that. Other times I'm at work.

    • Do you notice it after you shower tho? If not I'd say it's more your odor and sweat mixed. If you dont do anything you still generate heat and sweat down there. There are a lot of sweat glands. Possibly from your diet. I'd ask your doctor what they thinm.

  • Ewwww really? I don't know maybe its your diet

  • maybe you eat to many onions

  • It's what you eat plus what you do

    • Sometimes I hold my pee

    • Try using summer's eve. It has done wonders for me.

    • @asker - Hahahaa why? For fun

    • Show All
  • mine smells like buttered popcorn :/

    • Hahaha really? That wouldn't be so bad though

  • Because you probably eat a lot of onions?

    • No I don't eat them when it smells that way.

    • How often do you eat onions? Try taking it out your diet for 2 weeks and see what happens.

    • I don't eat them a lot.

    • Show All