Why is everyone gay these days?

I went for a long walk. I noticed/saw more girls holding hands and kissing than straight people.

A month ago I remember a gay guy following me and he showed me his ass from a distance 🤮

I don’t have a problem with lgbt, but why is it soo common and rubbed in your face? Also why are they all so horny.
I wonder too
Vote A
I don’t
Vote B
Select gender and age to cast your vote:
Girl Guy
0 0

Superb Opinion

  • I DONT care if they are gay or not! But, I am sick purposely have a gay, black, purple person in movies or tv just because. Like the new Charm, omg they have it all in their, lol.

    Charm, so all white well one white black cop. Lol. I’m not black but leave my tv shows along!

Most Helpful Guys

  • You're an idiot. There aren't more gay people than in the past, it's just that now society is finally starting to accept it and they're finally starting to feel safe enough to not hide anymore. And "rubbed in your face"? Yeah right, the world is full of straight people showing affection in public but the moment gay people start doing the same, they're rubbing it in your face"?

    Go fuck yourself.

  • Lmao.. so true yea ! Those are the weak minded souls that surround themselfs in society's rut of trying to be someone they're not. They're idea that (its OK ) to be whatever you wish and everyone would just agree with them. Except GOD has a plan for those types.

Most Helpful Girl

  • Because it's fun. It's fun to be soo bad. Try it. You'll like it once you get over thinking it makes you less. Go get fucked in your ass like the bitch you are.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

5 11
  • Congratulations on Troll of the day award.

    • How did you get to become a moderator chatting absolute bullshit

    • I’m just that good. 😊

    • I don't care what Indian black buffalo say or do here 😂😂🤣 @asker Just ignore her !!!

    • Show All
  • Where the hell do you live, in Sodom or Gomorrah?

  • Glad they are not hiding their feelings

  • People are not ashamed to display their feelings and emotions publicly which is a good thing.

  • which days? Sundays? never heard about that being a thing

  • I guess you live in a fag concentration camp, because I haven’t seen any gay people in like 4 years.

    • Where do you live?

    • In Florida. There are large gay communities in Miami and Key West that are really obvious and out in the open about it, but for the most part other places in the state they aren’t all that common and keep more to themselves.

    • LMAO

    • Show All
  • Don't knock it `til you've tried it, sweet pants! Can I put a little something special up your cute little po-po?

    https://www.youtube.com/embed/OBQntMWFpIE
  • They are not, it is just not considered bad anymore and people are not persecuted for being gay anymore so you see it in public more.

  • nope still see straghit couples most of where i live in

  • I don't know I don't see it so much but would not care

  • It’s heavily promoted in media

  • tainted food supplies, crippling government agendas and socially engineered media

  • I don't

  • just a troll

  • Not men only women. Most women are bisexual nowadays.

  • They aren’t but it’s being pushed on us now so we notice it more