Would you fuck your girlfriend in your mom's body or your mom in your girlfriend's body?

There's been an accident and your mom's consciousness went inside your girlfriend's body and your girlfriend's consciousness went inside your mom's body.

To make things normal you have to sleep with one. Which one would you choose?

Ladies, would you fuck you boyfriend in your dad's body or your dad in your boyfriend's body?
My mom in my girlfriend's body
Vote A
My girlfriend in my mom's body
Vote B
My dad in my boyfriend's body
Vote C
My boyfriend in my dad's body
Vote D
Select gender and age to cast your vote:
Girl Guy
0 0

Most Helpful Girls

  • Actually, I choose either my boyfriend in my mother's body or my mother in my boyfriend's body. You can choose for me.
    Wait what?
    I don't have a boyfriend. ;_;

    (I am not going to actually think the answer to this twisted -but also pretty awesome- question!)

    • Lol I can't choose for you (and your pretty awesome reply).

    • i1.kym-cdn.com/.../happy-oh-stop-it-you.jpg
      I already chose the best 2 combinations ever. You have the burden to choose the right one for me because I am an indecisive fuck. Both are great options but for different reasons. ^_~

    • Okay, I found the correct answer! I choose me in my dad's body, fucking my mom's body in which my hypothetical boyfriend resides there! Winrar!

    • Show All
  • i can't even comprehend the question, therefore i choose to have lunch instead of anything else in your poll

Most Helpful Guys

  • I would literally rather die of repeated gunshots to the penis than choose any of those options. Thanks.

    • I don't think you can die from that lol

    • Blood loss lol painfully slow death

  • This is strangely not the weirdest question I've seen on here..

    • Aw shucks

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

3 16
  • What kind of weed have you been smoking?

  • I choose to have a 3some with both of them.

  • Fuck my girlfriend in my mom's body.

  • Holy fuck this question is twisted.

    Option e: I choose to never have sex

    • Yep, this is why I like you, you vote with sense! xD

  • Hahahahahaaaa!
    "To make things normal you have to sleep with one!"
    Bwahahahahahaaaaa!

  • This question makes me squirm

  • Who the hell asks a question like this? what is your deal?

    • I know right? Wtf! The audacity!

    • of asking how we would prefer to commit incest? Yeah, that pretty degenerate. Go outside and actually meet some girls instead of posting this shit on here.

    • Maybe you go outside and learn how to not be so autistic. Not everything that's said should be taken seriously you glue eater.

    • Show All
  • None! I would get a priest to cast away the evil that's been done here!

    • You have to choose one

    • XD And the cringe of the week goes to... It's my mother, and in either option it's like 'AH!!!' there is no escape. I can't choose one, I guess it stops for me

    • Holy shit I've never been awarded a cringe of the week xD I guess on GaG you either deactivate as normal or you live long enough to become blue anon.

    • Show All
  • Given my terrible history with my mom these options will easy send me to the mental hospital for years

  • Weirdest question of the day so far.

  • I'd break up with both of them XD

  • None of it...

  • for once that I'm happy to not have a girlfriend :P

  • Lol @ the people pissed at u

    They just can't choose

    • Lol a lot of people on here don't get dark humour and sarcasm. What a bunch of sickos.

    • Baby r u a school cuz I'd shoot some kids in you Lol I've been asked this question and it like killed me inside

  • Can i fuck myself instead of these disgusting situations?

  • Sick

    • Have tea.

  • Mom in girlfriends body because you could knock unconscious meaning it just be banging you girlfriend.

    • But remember your mom is in your girlfriend's body, so technically you'd be raping your mom 😲

  • I couldn't do any of those.

  • Neither, this very disturbing