Girls, you ever drink your own milk? or ever suck your own milk?

lol,
if you ever tasted your own milk, how was the taste?
you enjoyed it or naah?
Updates:
+1 y
second part of the question is, you ever sucked your own boobs?
0 0

Superb Opinion

  • While not all women have to go through pregnancy to lactate (one of my friends in middle school could do it; she had some nice big boobs too); I'm not one of them so I haven't gotten the chance to try it.

    • ever tried to suck your own boobs? lol

    • Nope too small; I'm smaller than an A-cup. :(

    • OH, are you even smaller than A? if yes then you must be AA

Most Helpful Girl

  • Lol I got invited.
    Do I look like a mom to you? 😂
    I don't think I will be pregnant any time soon and I don't wanna taste my milk.

    • you ever suck your own boobs?

    • Probably not even possible 😂 But I never tried.

    • why not possible?

    • Show All

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls Said

(9)
  • i must tast my fingers when im masturbating

    • ever tried to suck your own boobs? lol

  • Please stop inviting me to a these questions. It's starting to get annoying

    • why annoying?

    • I won't invite you again, but why you get annoyiny?

    • Because it's a lot of them and they are perverted as hell

    • Show All
  • I've never had children and won't have children. So no. Now please stop inviting me to answer these weird ass questions.

    • hahaha, you answered the question, and then saying weird ass question, lmaooooooooooooooooo

    • I answered it to be nice. However that doesn't change the fact that it still a weird question. But dude your virginity is definitely showing.

    • wdym my virginity is definitely showing?

  • Lol no

    • ever tried to suck your own boobs? lol

    • Lmfao no

  • No I have never done that.

    • even never suck your own boobs?

    • Nope.

  • No haha

    • ever tried to suck your own boobs? lol

    • Lol nah not really

    • why not? lol

  • 1 i dont lactate
    2 i have sucked on mine, once

    • really? you enjoyed sucking on your own boobs?

    • Not really

    • why not? why you didn't enjoy sucking your own boobs?

    • Show All
  • non pregnant girls doesn't have milk

    • but you ever suck your own boobs?

    • no. lol

  • I've expressed and tasted. Closest thing it tastes like is male ejaculation. Try some of your own

    • lmao, your milk taste like a male ejaculation? lmao