What has G@G taught you?

For me it taught me, people over 30 are really still got a big sexual appetite.

Some of these questions and opinions and fliritng I see I'm like damn.

Who knew sex was still important at that age.

I think some of y'all got a bigger sex appetite than people our age😂
1 8

Superb Opinion

  • @miah02 lol.

    yeah true lol.

    What GaG has taught me is that even among this very Toxic pond, they are some lovely people who make things better in life for simply being there.

    It makes you realise how much simply chatting and having a laugh can mean during a crappy day,

    that other people also have shit happen at times, that encouragement and kind words go a long way.

    That using a nail gun and baseball bat on Blue Anon Virgins, is just a gift that keeps on giving.

    Here to the Nameless people, on here that actually make surviving the Toxic lake in hell actually achievable.

    Thank you.

    • This is funny and very sweet at the same time Great opinion ❤

Most Helpful Guy

  • @miah02 Curious, as to why you focus on OVER 30, and post, in response, and your opinions of these. Not judging, just curious! :)
    GAG has taught me that people of all ages, have myriad experiences, and sometimes some share something, and we connect in an offline, personal chat. Sometimes, more than that!! :) :)
    Some of the younger ones, have shown themselves to be 'wise, beyond their years' if they are really the age they post as!
    Other times, GAG has shown me, that the Moderators cannot control abusive pricks, and bullies, or TROLLS, pretending to be something they are not!
    Much like real life, really. Be open, love the best, and meeting new friends, but also, be aware, some are not your friends. . .
    I would say mostly positive, and I have connected with many, and we still have offline, private conversations, and share interests!

Most Helpful Girls

  • Flirting is fun and it's not like you have to turn in your sex ID cards when you turn 30 lmao

    If anything GaG has taught me that it is way too easy for echo chambers to form. Also, I've learned how evil some can be and how lovely others are. I especially love learning about stories others tell here, even the bad ones, because it expands my view of the world.

    • @ez-bri-z so very true

  • More indian dudes than I realized are disgusting pervs.
    People are stupid.
    Don’t trust people online if they offer help.

    • Yeah the Indian dude thing is real lol

    • Offline I thought it was just like a bad stereotype or a personality issue. But nope so far it’s the rule and not the exception.

    • One of my jobs is working home depot and they are also a customer service nightmare😂 And they definitely be blowing up my dm on here

    • Show All

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

4 46
  • Older people are still very conservative and misinformed on a lot 🤷

    • Hey! I'm not like that at all 😭

    • @Ez-Bri-Z 😐 you are an exception

    • I'm an old fart :P

    • Show All
  • That not every social media site is full of far-left SJW sheep and dimwits like Reddit Man Reddit is a complete sh*tshow of stupidity and soy.

    • Well, at least r/EvilNightFruit will always remain pure

  • Yes you're right even up into their forties. I hope that I never lose my sexual appetite and the best part about it is that it's always been important to me so I make sure that I learn everyday how to make love you get to this age I'm not going to say that I have perfected it but I have it dialed in and I make it a point to make sure did she has or Gadsden two or three times before I even think about coming it's all in making it about her that's the most important

  • You have a good point. While I'm happily married and am an "old" 29 I still enjoy a lot of sex and the orgasms are wonderful every time!

    • Lmao. Gotcha

  • And you should be happy to know that guys like me still have it and are still very interested in sex. In fact, most older adults are still interested in sex. We do calm down a bit as our hormones are not raging like they were when we were in our teens and 20's.
    We also understand sex and our bodies a lot more.

  • It's shown me just how unpredictable some people can be sometimes... and very very predictable.

  • that I was right for the most part... to avoid the major social networks, and also dating apps, which I never decided to avoid, but now I know I should... lol.

  • That’s facts I learned the same thing plus old men are VERY descriptive when it comes to anything sexual

  • I have learned that many people are as horny as me. I have also learned that I am not the only one who loves to masturbate many times a week. It has taught me that we all have many things that turn us on. I have also learned that I can talk about sex & my sex life & not be judged. It has taught that I am a normal horny guy!

  • That there are a lot of dickheads in the world that seem as though they get the more recognition and publicity despite the posts they put up than they really should.

  • There there are a lot of deceitful people and weird people out there

    • True

  • Until I got on GaG I didn't know that most girls hate the word "moist." I didn't know that was a thing.

  • Sex gets better with age. It's like fine dining. There is less, but it's of higher quality than average.

    But like anything, there is a fine line between "enjoying" and "being addicted".

  • IT HAS TAUGHT ME THAT THERE ARE TOO MANY 'PEOPLE' ON HERE THAT ASK IDIOT QUESTIONS !

  • I'll be honest with you, most of them are Catfish and if you notice pink accounts posting the highly sexual questions them are men under the accounts, I'll bet you $50.00 that
    them are Catfish ( males) under them accounts

    • Very possible

    • @miah02 Yeah just never know?

  • IM 55 AND BINE THROUGH a lot HAD CANCER AND I LOVE SEX MORE NOW THAN WHEN I WAS YOUNGER

  • One starts to realize it’s hard to go back in time, so you want to make sure you get all the sex you can, while you still can. Threesomes, foursomes, Dp…. Tick tock

  • I know what an Incel is.

  • Mine's still on the rise... lol
    No pun intended...😂

    • Lmao

  • Lol. Sex is great no matter the age. It taught me everyone is still a perve no matter the age. Kinda gave me Hope a that I will still have sexual adventures as I get older. Lol

    • @jenngirl00 always have hope, and yeah it’s always great lol

  • Show More (30)