How would you react if you walked in on your partner Having sex with a Robot?

Apparently these human like sex robots are being created , How would you react or feel if you walked in on your partner Having sex with one of these things? Would you look at it like they were cheating on you? Or would you be upset as to why they are getting off on a robot other than you? Or would you be fine with it? Me personally can’t picture myself having sex with one of these things what so ever , and I don’t think I’d be to happy walking in on my partner being drilled by one of these things either. How would
You react?
Updates:
1 y
Name some positives of Sex Robots? One that comes to mind , even though it’s fucked up , They could help lower Rape cases? A rapist could use one to take control over it , so maybe it would help lower rape cases? Thoughts?
1 0

Superb Opinion

  • I would prefer a partner who doesn't need toys so if he feels like im no longer satisfying him, we’ll try something new. But it i catch him fckin it again, im out and he can keep his little betty barbie 🤣

    • Yea I never really been into the whole sex toy thing , I have experimented with some with a girl for kicks and giggles but that’s about it , I rather be the only sex toy she needs to be honest cuz she is all I need is the way I look at it

    • In general i just dont care to try fake dick so dildos and all that ain't for me. I only want real dick, his dick.

    • Yes real vagina for me 😋

Most Helpful Girl

  • I would be out the door faster than Usain Bolt and straight to the solicitors to have divorce papers drawn up and issued.

    • Same here haha

    • @Brando10222 👍👍👍

    • @EmmaMary wanna share your thoughts on my last post?

    • Show All

Most Helpful Guys

  • I walked in on my girlfriend using one of these on herself. She was embarrassed but it was a real turn on.

    How would you react if you walked in on your partner Having sex with a Robot?
  • When I saw this question all I could picture was this and I couldn't stop laughing.

    How would you react if you walked in on your partner Having sex with a Robot?
    • Lmfao 😂 that expression.

Scroll Down to Read Other Opinions

What's Your Opinion? Sign Up Now!

What Girls & Guys Said

4 10
  • I would feel very uncomfortable because I prefer to have a partner that doesn’t even watch porn often, it takes away from exploring sexually with your partner but that’s just how I feel.

    • I agree, it would totally weird me out that my partner was using a toy over making me her toy pretty much , I am not the kind of guy that denies a partner sex unless I am sick.. that’s probably the only way I would say no to sex lol. so if she needed that robot in her life , i would take offense to it honestly and feel like I something is off in our relationship if she went down that route

  • I'd want to know where he got the $10,000 from to buy this robot fuck buddy!

  • Was the robot smiling?

  • I'd initially be surprised, then I'd probably join her.

  • Laugh and then join in

  • Same as I would any other electric sex toy. Leave the room.

  • It would have a different quality to walk in to see her with a vibe in her hand. I would feel more threatened with a sex bot. Not sure how badly I would react.

  • Wouldn't bother me, its just a fancy dildo. I'd slide her off of it and take over from there.

    • What if the Robot told you to GET OUT !!! LMFAO

    • I'd press it's power button to turn it off. And later reprogram it to do all the chores in the house.

    • LMFAO

  • I would join her.

    • What if the Robot said GET OUT !! When you walked in the room LMFAO

    • Then I would get a bucket of water to fry that bucket of bolts xD

    • LMFAO

  • It'll take some the pressure off me. She's just enjoying herself. It's not like it's a real person. The robot is not going to cook her a good meal, take her out to dinner, etc.

  • Unless it's a sex toy, and not discussed, I'm out

  • I'd run and get the video recorder.

  • My partner will never use artificial, she she is natural

  • Mad he spent the money.